۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰

طی مراسمی؛

۱۴۵ پروژه هفته دولت مراوه تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

۱۴۵ پروژه هفته دولت مراوه تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

گرگان- با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه‌های هفته دولت مراوه تپه افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه‌های هفته دولت مراوه تپه افتتاح یا کلنگ زنی شد.

فرماندار مراوه تپه در این آیین اظهارکرد: ۱۴۵ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۳ میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان در مراوه تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

لقمان قربانی افزود: از این تعداد ۱۲۹ طرح با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۶ طرح با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۵۹۹ میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: ۴۱ طرح سرمایه گذاری در حوزه تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان و اشتغال ۸۰ نفر اجرایی می‌شود که از این مبلغ ۹ میلیارد آن توسط بخش خصوصی و بدون تسهیلات سرمایه گذاری شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: مردم کشور از ابتدای انقلاب تاکنون، در صحنه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام بوده و هستند.

حاجی گلدی کُر افزود: حمایت و پشتیبانی مردم از نظام، مسئولیت مدیران را برای خدمت بیشتر دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه مدیران گلستان توسعه متوازن و در راستای گسترش عدالت اجتماعی در همه استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، گفت: مراوه تپه محروم‌ترین شهرستان گلستان و جزو چهار شهرستان محروم کشور است که مدیران باید با روحیه انقلابی و جهادی برای رفع محرومیت‌های آن بیشتر گام بردارند.

کُر اضافه کرد: مراوه‌تپه ظرفیت‌های بالقوه زیادی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری دارد که باید مورد توجه و اهتمام جدی مدیران قرار گیرد.

کد خبر 5575091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha